top of page
BrandingPakketten banner 01.jpg

Diepgaande branding

Onderscheid je onderneming nog meer en bied je doelgroep een totale beleving met een sterke, authentieke uitstraling die helemaal klopt tot in de kleinste details. Sprekende grafische elementen vormen een rode draad doorheen al je visuele communicatie en tillen je merkidentiteit naar een hoger niveau.

Wat is er inbegrepen

Voorbereiding

  • Diepgaande branding vragenlijst

  • Inspiratie gesprek (op basis van ingevulde vragenlijst)

  • Voorstel timing

  • Aanmaken (Pinterest) moodboard met visuele inspiratie door klant

  • Opmaak 3 x moodboards voor logo, typografie, kleur & grafische elementen
     

Uitwerking op basis van de gekozen moodboards
 

  • Hoofdlogo concept - 3 voorstellen

  • ​Secundair logo & logo icoon concept  - 3 voorstellen

  • Grafische elementen / beeldmerk: patronen, illustraties, grafische elementen of iconen - 3 voorstellen

  • Kleurenpalet - 3 voorstellen

  • Typografie - 3 voorstellen

  • Uitwerking van de gekozen logo concepten, grafische elementen, kleurenpalet en typografie

  • Drie correctierondes voor finetuning
     

Afwerking
 

  • Complete huisstijlgids met alle visuele branding elementen en richtlijnen

  • Map met alle huisstijl elementen en logo bestanden voor print en web

Bijkomende vragen?

bottom of page